De Senaste Veckor

    De senaste veckor har flytit iväg. Det känns som om allting är framspolat. Jag hade just ett prov på matte, och jag fick en C+. Jag trodde ärlight talat att jag sklle få högre betyg. :( :'( Men det går bra ialla fall.
    Jag ska spela på en fotbolls cup imorrgon. Det ska bli jätte kul! :D Jag hoppas att vi vinner.
    Snart är det Halloween. Jag kan knapt vänta! Jag tror att jag ska vara en Mumie. Det är så att vi ska klä upp oss till skolan. Jag undrar vad de andra ska klä upp sig till?
    Jag har en franska prov nu på måndag. Jag hoppas det går bra. Jag vill få bra betyg i franska. Det är en "End of Unit Test". Matte proven var en "End of Unit Test". Vi ska kunna vad olika job på franska heter, och vädret, var man bor och var man kommer ifrån, klockan, etc. 


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0