USA!

Vi har varit i usa under påskas! Det var super kul! Jag träffade mina kusiner och min moster och hennes man (morbror tror jag att det blir, inte säkert). Vi åkte till Silver Dollar City. Det är som Grönan, fast mycket större! Jag åkte på Wildfire som är en bergochdalbana som har fem "loops". Det var super kul! Men min favorit berg och dalbana är Powder Keg. Den behöver inte ens några loops. Från 0 m/h (mile per houre) till 63 m/h i en enda sekund! AWSOME!!!
Vi var också och kollade på en baseball match. Och vet ni vad...? JAG FÅNGADE EN BOLL! :D Det var foul och jag fångade bollen. Jag fick behålla den! :D Sendan fick min bror en p.g.a. en spelare som sprang förbi men en boll i sin hand. Då stog Peter (min bror), jag och mina kusiner, Sarah och Erik, up... och han gav oss bollen! Senare under den matchen började det regna. Verkligen regna. Vi snackar om ösregn. Det var en urkan nära där vi var! Vi skyndade oss hem föratt, hehe, jag och Sarah ville vara med i urkanen ;) :D .
Och jag körde en bil!!! ............................... en golfbil, men den är fortfarande en bil.
Vi firade Sarahs födelsedag för hon fyller år imorgon, på kungens födelsedag, så vi firade henne lite tidigare. Hon fick en jätte cool tårta. Den såg ut som en iPhone! Med aps på den och allting. Hon fick factist två iPhone. En tårta, coh en riktig! :D Hon hade önskat sig en iPhone jätte länge. Moster Filippa fick också en iPhone, till hennes stora förvåning. Fast det var ändå jätte kul att fira Sarahs födelsedag.
Sen så köpte vi MASSOR med godis. MASSOR MASSOR MASSOR! Vi köpte Reses Peses (JAG ÄLSKAR DEM!), Hersies Kisser (JAG ÄLSKAR DEM MED! (fast mest Reses Peses)), och massor annat. '
Nått som var jätte kul var att rida på morbror Jeffs motorcyckel Den var STOR!, och vit. Pappa sa att jag var en "Biker Chic" :D ;)

Här kommer lite bilder på saker som man kunde åka på i Silver Dollar City:



The Giant Barn Swing




WildFire




Powder Keg


Ha det så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0