Lov!!!

Detta data som jag anvander har inte sista bokstaverna i alfabetet sa det blir nog lite tokigt. Men..., nu ar det lov! Fett kul! :D Jag ska vara med mina kusiner och familjen. Jag ska beratta om allt jag har gjort senare, efter lovet. ^^ Nu ska jag vara med familjen. Jag sitter har vid datan och mamma, min moster och min kusin, Sarah, ar i rummet brevid och gor nagonting, jag vet inte vad, min pappa, morbror och min andra kusin Erik ar har inne med mig i vardags rummet, fast de tittar pa tv. Min bror ar jag inte riktigt sakert pa vart han 'r. Jag hoppas att ni har en trevlig lov och har massor med kul! :D ;)


Kommentarer
Postat av: ida k :D

hare bäst! <3

2011-04-16 @ 16:11:49
Postat av: Engla

Jag har jobbat som en slav. 'O3O

2011-04-17 @ 13:54:32
Postat av: Louise

Ida: Haha ;D tack

Engla: Varfor skulle du jobba som en slav?

2011-04-22 @ 22:50:08
URL: http://waylou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0